Anasayfa
Kurumsal
Kalite Politikamız
Yazılım Ürünlerimiz
Ürünlerimizin Görsel Tanıtımı
Demo Talebi
Referanslarımız
Bayilerimiz
İnsan Kaynakları
İletişim
Diğer İnternet Adreslerimiz
QManagement Yazılımı
Aile Hekimliği Yazılımı
Verimlilik Merkezi
Kalite Forum Sitesi
Danışman Firma Rehberi
Bilgi Paylaşımı
Anasayfa Demo Talebi İletişim

 

SMANAGEMENT SATIN ALMA YÖNETİM SİSTEMİ

SManagement satınalma programı, satınalma süreçlerini ürün talep aşamasından başlayarak, kurumsal standartlarda yönetmemizi sağlar.satınalma programı 7 bölümden oluşur. Bu bölümler çerçevesinde istenilen taleplere onay verilerek satınalma işlemi gerçekleşir.

  1. Kullanıcı: Yeni Malzeme talebinin ve gelen malzemenin onaylandığı bölümdür.
  2. Bölüm Sorumlusu: Kullanıcı tarafından istenen isteklerin onaylandığı, bir sonraki onay aşamalarının başlatıldığı ve üst birimlerdeki taleplerin onay ve red işlemlerinin takip edildiği bölümdür.
  3. satınalma: Bölüm Sorumlusunun onayladığı isteklerin onaylandığı, üst birimlerdeki isteklerin onay ve red işlemlerinin takip edildiği, siparişin oluşturulup kapatıldığı bölümdür.
  4. Lojistik Müdür: satınalmanın onay verdiği isteklerini onaylandığı ve üst birim tarafında bekleyen ve red edilen isteklerin taklip edildiği bölümdür.
  5. Genel Müdür: Lojistik müdürün onayladığı isteklerin onaylanıp sipariş ekranına düşmesini sağlayan bölümdür.
  6. Ambar : Malzemelerin Giriş ve Çıkışları ile ilgili gerekli dağıtım ve raporlamasını yapan bölümdür.
  7. Tüm süreçlerin firma bazında gelen ve giden faturalarının kontrolü ve raporlanmasını sağlamaktadır.

 

Demo İsteğinde Bulunmak İçin Tıklayınız.

<